Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~monstero | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Cieplak adresGrudziądz / Bydgoszcz zarejestrowany20.08.2006 @11:41:10 ostatnio na stronie31.01.2017 @22:27:39


__________________________________________________________________________________

Jest bomba i Chuj. Magister Korzonek magnesuje szczypiorek. A zamiast bajek słucham co wieczór upiornych opowieści o szaleńcu Józiu Krwawejnóżce, ścigającym go detektywie Ogórku i jego psie Kiełbasonie. (Józio Krwawanóżka zamordował psychiatrę doktora Poziomkę i podszywając się pod niego znęcał się nad wariatami w domu wariatów. Kiedy na jego trop wpadli detektyw Ogórek i pies Kiełbason, Krwawanóżka zaczął spiskować z Hitlerem, który - jak się okazało - przeżył wojnę i ukrywa się w swojej tajnej bazie w Smoczej Jamie, gdzie pracuje nad tajną bronią, która ma zniszczyć świat). Sto lat umarcia, zmartwychwstanie digartów dodawanie.
__________________________________________________________________________________

Sprawdźcie też http://www.myspace.com/perspectonoise .myspace.com/perspectonoise Chłopaki miażdzą! Superrock!


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.michalcieplak.com OnetSkypemonstero Gadu-Gadu3244616
digarty2 komentarze1081 posty na forum3

komputer / sprzęt
loki, broda i 13"

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^sandiego    27.09.2006 @20:32:24
~Samanka    26.09.2006 @18:22:58
i ja dziękuję
_______
...wszystko trwa tylko chwilę....
~mictar    24.09.2006 @18:11:49
dzięki za opinie
~monstero    24.09.2006 @17:46:33
skumajcie jego zielnik
-karol114    24.09.2006 @17:36:55
Pozdro dla Ziomka ... and thx za koment's
~bochemott    24.09.2006 @17:28:46
dzięki również za odwiedzinki
Bless
^sandiego    24.09.2006 @15:04:11
dzięki
^sandiego    22.09.2006 @10:24:27
~widzacy    21.09.2006 @23:09:37
dzieki
_______
http://giedrojcmichal.com - zapraszam do mojej galeri
~ctrl84    21.09.2006 @17:56:01
widze, ze w koncu ktos "skumal" Ja bym to okresil bardziej jako niewyrazistosc, nijakosc, ale zabieganie tez jest dobra interpretacja, dzieki za komentarze, zajrze tu gdy bede mial wiecej czasu
^sandiego    21.09.2006 @06:50:12
~yohn    20.09.2006 @22:10:10
<brawo> za poczucie humoru. To czasami bardzo przydatne by przetrwac w Polsce
_______

~troubles    20.09.2006 @18:55:55
górę wzięła zamuła może niedługo będą
_______
ja.mamba
"Preety Polly's my electric mistress,when she's freakin' like a maniac"
~natajka    18.09.2006 @19:46:56
dzięki a może hahhaa No to są sobie dwie sobowtórzyce
_______
[jestem] obiektywnie nastawiona do obiektywu i obiektywnych, którzy obiektywnie obiektywem obserwują obiektywny świat



żyj człowieku!
^sandiego    18.09.2006 @17:00:50
^sandiego    16.09.2006 @22:35:16
~weaz    15.09.2006 @17:18:34
ja również dziękuję, pozdrawiam
+juliadunin    15.09.2006 @16:24:57
dzieki
ja tu wroce ;]
~cubator    15.09.2006 @15:24:25
thx
_______
jak sie niema co sie lubi to sie lubi co sie ma sie..........:D
+SylwiaNowicka    15.09.2006 @15:18:04
dzieki wać panie:D
~fringe    15.09.2006 @14:18:58
senk ju
_______
summertime steals my mind
~monstero    15.09.2006 @14:06:58
mowisz i masz mistrzu! ehehe malo czasu jest dzis udalo mi sie zrobic jedno calkiem przypadkiem eheh wkrotce bede musial sie wybrac na wyprawe w poszukiwaniu niesamowitych ujec eheh pozdrawiam
~Positiva    15.09.2006 @14:02:35
senk ju wery macz albo grose danke
BTW a gdzie nowe foty Panie Monstero ?
^sandiego    14.09.2006 @14:18:20
~kobietamalpa    13.09.2006 @22:24:32
dziękuje w immmniu pani włąscielki
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt